30 Temmuz 2012 Pazartesi

Leke Giderici Yağ Karışımı

Leke Giderici Yağ Karışımı




Malzemeler:
1 y. kaşığı Pirinç Kepeği Yağı
1 y. kaşığı Nar Çekirdeği Yağı
1 y. kaşığı Kara Üzüm Çekirdeği Yağı



Haftada 3-4 gece yüzünüzü nar sabunu ile yıkadıktan sonra tüm yüzünüze karışımdan 3-4 damla alıp parmak uçlarınızla aşağıdan yukarıya masaj yaparak yedirin. 

Yüzünüz karışımı bir süre sonra absorbe edeceği için yağlı görünüm olmayacaktır, sabah uyandığınızda yüzünüzü yine nar sabunu ile yıkayın.

Düzenli ve istikrarlı kullanımda cilt tonu dengelenip lekelerin rengi açılacaktır. (Gündüz kullanıma uygun değildir, ultraviyole ışınları lekelenmeye sebebiyet verir gece kullanılmalıdır)


Bakımlı günler dilerim (:

12 yorum:

  1. Yüzümdeki lekelerle başım dertte :( Bir denemek lazım.

    Bu arada blogumuzda çekilişimiz var, katılmak isterseniz bekleriz :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba o zaman bu halde nar çekirdeği ve pirinç kepeğini kesinlikle kullanmanı tavsiye ederim laktik asitle tonik yapıp cildin yenilenmesini detseklersin sonuçtan memnun kalacaksın:)

    YanıtlaSil
  3. benim yüzümde ton farklılığı vardı. bu yağ karışımını uyguladıktan sonra gözle görülür derecede ton farklılığı ortadan kalktı.

    YanıtlaSil
  4. Uzun vadede renk tonunu daha da dengeleyecek ve içerdiği yağ asitleri cildi dinç tutar, düzenli kullanmaya devam :)

    YanıtlaSil
  5. Lady subaru tekrar merhaba :)) Güneş lekeleri için PRP veya Kök Hücre Tedavisi konusunda bilgin veya tecrüben var mı? benim lekeler geçmiyor, bu sene sadece 1 kere kimyasal peeling yapabildim ( gebelik vardı ama olmadı, düştü ) Bu tedavi şekiller çok pahalı ama lekelerime uğraşmaktan da yoruldum, bir an evvel kurtulmak istiyorum. lekelerim bayağı bi derinde sanırım.kimyasal peelingle kesin sonuç alamıyorum. hep yüzeysel soyma oluyor, çok derine inemiyorum. ne yapmalıyım sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelim çok geçmiş olsun öncelikle.
      Kimyasal peeling sihirli bir uygulama değil ki 1-2 uygulamada sonuç versin.
      Evet yüzeysel lekeleri bir uygulamada giderebiliyor ama seninde gördüğün gibi derin lekeler bir uygulamada gitmiyor işte.

      Sabırlı ve istikrarlı uygulama yapmalısın.

      Sil
  6. ben lavanta yağının yararlı olduğunu okumuştum ve çinkoda önemliymiş bu izlerin yok olmması için çinko hapı aldım fakat bana yaramadı içince midem kötü oluyo o yüzden bende lavanta yağına çinko kapsülünün içindeki tozu boşalttım o şekilde yağ maskesi yapmaya başladım ve ilk kullanımda fayda etti gibi geldi fakat ilerisi için iyi olurmu bilemedim sizce iyimi kullanmaya devam etmelimiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyle karisimlar yapmak her zaman risklidir (tepkimeye girmesinden cekinmek gerekir) Son durum nedir acaba? Paylasir misiniz 😊

      Sil
  7. Öncelikle size cok tesekkür ediyorum lekelerim icin 1 y. kaşığı Pirinç Kepeği Yağı 1 y. kaşığı Nar Çekirdeği Yağı 1 y. kaşığı Kara Üzüm Çekirdeği Yağı ve laktik asitte eklersem eğer ne kadar oranda kullanmam lazım yaz ayında kullanmamda bi sakınca var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir, uzgunum yaga asit karistirilmaz. Yaz aylarinda hicbir kimyasal peeling asiti uygulanmaz. Sevgiler 💗

      Sil

Önce bir bakalım ne yazmışsın :)