29 Kasım 2012 Perşembe

Dudak Dolgunlaştırıcı Yağ Karışımı



1 çay kaşığı Mango Yağı
1 çay kaşığı Shea Butter

1 çay kaşığı Hindistan Cevizi Yağı
1 çay kaşığı Macadamia Yağı
5-6 damla Tarçın Yağı

Yapılışı:

Mango yağı, shea butter ve hindistan cevizi yağını benmari usulü eritip  5-6 damla tarçın yağı ve macadamia yağını ilave edip homojen şekilde karıştırıp minik bir kutuya koyup donması için buzdolabına kaldırın. 10-15 dk sonra dudak dolgunlaştırıcı yağ karışımınız hazır. 

Dudakları dolgunlaştırmasının yanı sıra sıcaktan soğuktan çatlayan dudaklara bakım yapacaktır. İstediğiniz sıklıkla kullanabilirsiniz.

Renklendirip kullanımını daha keyifli hale getirmek için sevdiğiniz rujunuzdan da istediğiniz miktarda benim gibi ekleyip kullanabilirsiniz :)




15 yorum:

  1. Teşekkürler. Mango olmazsa olurmu acaba. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur ama mango butter farklı yağ asitleri içeriyor olursa çok daha iyi olur .)
      Rica ederim.

      Sil
  2. bi kaç sorum olacaktı:)elimde she butter macadamia ve tarçın yağı var. bu üçünden olmaz mı karışım?? birde geçici dolgumluk mu veriyo yoksa uzun süre kullanımda kalıcı olabilir mi? son bi sorum olacak sende kullanıyosun galiba etkisinden memnunmusun??:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım merhaba. Elbette olur, eğer elinde olan tarçın yağı saf yani seyreltilmemiş tarçın yağı ise etkisi güzel olur. Elbette kullanıyorum, düzenli kullanıldıkça etkilidir .)

      Sil
  3. anladım canım çok teşekkürler. çok çok güzel bilgiler paylaşıyorsun bir de şu kıl tüy işine ve gerçekten faydası olan sıkılaştırıcı egzersiz hareketlerine el atsan ne iyi olurdu:)) senden çok güzel şeyler öğrendim. tatlım bir de vucüduna sürdüğün bi nemlendirici var mı yada senin yaptığın bi karışım??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok özür dilerim yorumunu dalgınlıkla gözden kaçırmışım.
      Melisa kreminin içine e vitamini ekleyip kullanıyorum ve son yayınladığım bir body butter tarifi yayınladım ona bir göz at .)

      Sil
  4. Cidden dudaklarda ise yariyor mu, denediniz mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet elbette işe yarıyor ama önemli olan gerçekten orjinal ve katkısız tarçın yağı bulup kullanmakta .)

      Sil
  5. Merhaba gerçekten bloğuna bayıldım. Seni kk'dan takip ediyordum ama burası daha derli toplu benim için.. Benim sorum canım ruj kısmı hariç benim yukarıdaki karışım yüzüm için yapmak istediğim nemlendirici içindekiler. sHEA YAĞI, Hindistan cevizi yağı, mango yağı, kara üzüm çekirdeği yağı, saf e vitamini, baobab yağı, macadamia yağı ve arga yağını az miktarlardam karıitırıp yüzüm için nemlendirici yapmayı düşünüyorum. Tüylenme prolemim var benim bu yağ karışımı daha da fazla tüylenme yapmaz inşallah. Yapar dersen yüzüm için sen nasıl birşey önerirsin. Sana inanıyor ve güveniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım bu cildine biraz ağır gelebilir bu yapmak istediğin karışımı sürekli kullanamazsın en çok 15 günde bir olacak şekilde kullanabilirsin ve karışıma mutlaka pirinç kepeği ve nar çekirdeği yağlarını da eklemeni öneririm .)

      Sil
    2. Peki bana günlük yani hergün kullanabileceğim nemlendirici olarak hangi yağı veya hangi yağ karışımını önerirsin :)

      Sil
    3. Pirinç kepeği+ nar çekirdeği+ macadamia+ e vitamini karışımı yapabilirsin. Lütfen haftada 4 geceyi geçmesin bakımların ki cilt alışmasın, bir gece yap bir gece yapma .)

      Sil
  6. Peki çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır kullanılamaz.
      Biberiye yağı ve tarçın yağının etkisi birbirinden farklı!
      Biberiye yağ yakar.
      Tarçın yağı bulamadıysanız doa kozmetiğe bakın onlarda var ;)

      Sil

Önce bir bakalım ne yazmışsın :)